viernes, 17 de septiembre de 2010

triatlonejant!!

Si la primer part de la temporada va estar mes centrada en la bici, fent marxes de btt, la marathon dels monegros, cursa del llop i l'open btt costa daurada, aquesta segona part tocava disfrutar dels triatlons, i aixi ha sigut. Allà per lo 11 de juliol va tocar l'olimpic de pont de suert (1'5-40-10). Com sempre...una natació horrible, fent molts metros nadant de braça, en la bici guanyant moltes posicions, los chupons a roda com sempre, i corrent en molts flatos al principi pero en força al final. Temps 2h12 i entre los 50 primers. Gust agredolç!!
Despres a mitjans agost vaig nar a teruel, campionat d'Aragó a casa de goio i alicia. Aquest cop distancia sprint(750-20-5) Si a pont de suert vaig fer 2 estils, aqui també, pero esta vegada va tocar en estil esquena, que patetic...tants metros nadant a la piscina per a acabar nadant tant mal a aigues obertes. Aixo s'ha de millorar! A la bici un cop mes tirant del grup on anava i corrent molt content, fent los 5 kms a 3'55 i fent millor parcial per primer cop corrent que en bici. Al final 1h05 i entre los 40 primers. Destacar lo resultat de goio i alicia, que enguany tb debuten en lo triatlo i l'esport i estan enganxadissims. Alicia va sumant medalles a cada cursa!!
Una setmana despres tocava lo triatlo de xerta! El primer any que lo vaig correr va ser al 2006 i va ser horrible. Molt curt pero molt explosiu (800-14-3'4) en sensacions horribles, tant horribles que no vaig tornar a fer un triatlo fins al 2008, on tornava a fer Xerta. Primer any 53', segon any 51' i enguany 43'. La progressió es evident. Enguany es lo primer any que m'he dedicat al triatlo i la veritat es que estic enganxat!! A xerta per primer cop vaig nedar a gust, sense agobios ni paranoies. Surtint 5é de l'aigua, posant-me primer en el tram de bici i arribant tot sol a la transició de correr...genial!! Corrent a tope pero no va ser suficient, finalment m'acavaria agafant xavi queralt d'amposta i puc arribar a la meta en segona posicio! tot un exit!! Van baixar a correr tambe goio i alicia, en molt bons resultats fent un temps de 49' i 55' respectivament. Goio dels 20 primers i alicia segona femina!! Lo dit una medalla mes...esta alicia wellington!!
Per ultim i com a gran objectiu de l'any arribaria l'extreme man de menorca, este cap de setmana!!! Que es mereix una entrada a part...

No hay comentarios: