miércoles, 17 de junio de 2009

CURSA DE CAPÇANES. by Joan

En principi 14 km no tenen que ser molt durs, i menos veient el ritme que portem este any entre curses i marxes i més històries. Així que lo Ricard, lo Rafel, la M.Carmen i jo ja mos tens lo diumenge al matí caminet al priorat a fer la curseta.
Arribada al poble i primers dubtes; lo Paco ve u no ve??? al final no va vindre!!! i sort que va fer, en m'ha vida pensava patir tanta calor. La sortida va ser com sempre, tret de sortida i natros 3 los últims i xarrant en no se quí, i ja mos tins que per aquells carrers estrets esquivant gent per posar-mos en bona posició. Comença la pujada de no menos de 6km sense cap descans... Lo Rafel apreta i es posa el primer, lo Ricard pinxa i para de correr i jo apreto les dents i aguanto com puc les envestides del Rafel. S'acaba la pujada i apreto per agafar al rafel, ja que s'ha pensat este paio, l'adelanto a molt bon ritme i el deixo atràs, i a partir d'aqui començo a acusar la calorada que fotia. A 4 km de la meta la sombra del rafel me pasa per damunt, no puc dixar-lo escapar i m'agafo detras d'ell com una caparra. Lo ritme és molt alt, i a sobre costa avall que a mi no em va gens bé, últim avituallament, lo col.lega se para i jo meu jugo tot a una carta, passar de llarg i acabar com se puga. Per sort me surt bé i acabo en 1h5m, lo Rafel uns 40segons después que jo i el ricard acudix en 1h8m. Una molt bona carrera per als tres, comentaris de carrera i res, una més per a contar. Per últim mos esperava una duxeta d'aigua gelada...AAAAAHHHHH!!!!
P.D: Al final vaig quedar lo 24 classificat de la general d'uns 200 participants, i vaig fer 2minutets més de temps. Segu que tots els atletes vam acusar mooolt la calor.
P.D.2: A la primera foto pareixem los dalton... jejeje

1 comentario:

Anónimo dijo...

nois molt b la cursa,eh?! ho vau fer molt b els tres!!! esteu fets uns cracks!!!!!
P.D.Joan lleva la segona foto o te denuncio!