sábado, 29 de marzo de 2008

De tranquis, rollete verano azul...




Pues aqui estem cremant les mones, los cubates i los pastissets de semana santa!! Esta vegada vaig poder convencer a juan per a agafar la bici i nar a pedalar un ratet per la via verda, vam nar fins el santuari de la fontcalda, esquivant gent per la ruta pues estaba bastant ple de penya. La veritat es que entre setmana es un lloc bonic i tranquil on fer una miqueta d'esport.

He de dir que vam fer sort, pues vam arribar sencers, tot i los multiples intents de juan de intentar besar lo terra...
Mos vam quedar en les ganes de fer un banyet a les aigues termals de la fontcalda(no era plan de fer lo numeret pues hi havia molta gent) , aixi que tenim pendent una atra visita...si ens voleu acompanyar ja ho sabeu!!!
Sembla que a juan li va agradar aixo de la bici ja que al 2010 mo nanem a fer lo camino de santiago en bici, algu s'apunta? De moment jo men vaig a ferlo al septembre d'enguany!! Serà una bona entrada al blog...
Juan i Pau

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ek, majes les cròniques eh!! Això de la bici m'ha agradat molt, encara que he de polir la meva destresa al manillar, jeje.
Bueno de moment si el molest dolor que tinc a certa part del meu cos hem deixa posar dalt la bici, les pròximes sortides siràn a la vall i al piló, no?
Que Déu m'agafo confessat!!
JOANOT