lunes, 22 de septiembre de 2008

PAÜLS STREET CIRCUIT

Bè amics pus aixó com sempre va començar fa unes quantes semanes o inclus algun meset i tot quan men vai enterar que se feia algo en les bicis al nostre poble i me vaig ficar jo mateix lo caramelo a la boca. Lo dia s'aproximava i ja cada dia sabia mes datos de per a on aniria este circuit i cada dia m'anava traien més lo caramelo de la boca per què alló era una animalada.En fin, ana passan los dies i este dissabte per la tarde, pican-me lo cuquet, men vaig anar a vore com preparaven lo circuit, (ansenyals la bici jejejejeje però van ser ells los que me la van ensenyar a mi). En fin ancara los vaig ajudar una mica i en acabar i sapiguen ja lo circuit exacte men vai anar a proval i BINGO alló si que va ser un caramelo d'estos de la mare de déu del pilar,però tot i que jo ja tenia la bici i les ganes encara me faltava algo, l'armadura però menos mal del "quatero" (mun cosi lo santi del cambrai) va se lo meu àngel de la guarda, i sense esperar més i de nit serrat men vai ana a busca los trastos, un ratet de juerga i a tupi, a tindre la mente despejada. A les 7.32 ja me va sonar lo despertador,però vai fer una mica lo ganso i mel vai adelantar hasta les 7.54 i allavons si a fer un mosset, i a vore l'ambientillo cap a la canal i cap a la plaça. però ep me faltava la inscripció torna a casa, fican en marxa la bici ja i ancabat torna a puja però ara en lo taxi de les bicis. Tornem a la plaça i ja en l'armadura i tot en ordre avall lo 1er descens ja en serio, volta aqui, volta allà, ara escales ara mes curves sense olvida les costes, menos mal que encara son nous los frenos, i lo conflicte les escales de la maruja, 5 allí miranseu, jo que vai arriba i si tenia lo forat del cul tancadet ancabat de veure a esta gent allí parats, ja no hi havia ni forat ja, salta un que al final se desidix i jo en la bici al coll avan i cap a les escales de la canal i la 1era arribada satisfactória, busquem al taxista, comentari de la baixada i amun en 4 o 5 xiquets d'uns 15 anys com a mol.2ona baixada: Comentari dels xiquets:baixada xino xano i miran les curves, i jo vaig pensa vale pus jo detràs i mirare com u feu, però collons, no los podia atendre menos mal que van parar, com si mesperesen per a riuresen però jo detràs anganxat i la jugada me va sortir bé, tot tal com u havia planejat, a les escales de la maruja un atre BINGO los xiquets me van "ensenya" com baixar les escales i jo detràs, va ser la jugada perfecta, lo culet ja s'havia fet una mica gros ara, i be en busca de la 3a baixada i de perfeccionament.3a: baixada. tot perfecte a la 3a la vençuda. surto del punt de partida, al dipòsit vell, avall frenada, botet, i de cara al botot d'entrada a la plaça i parada per al comentari que ja feia tot lo circuit damunt la bici. agafo forces amprenc encorreguda i los atres 2 bots, curves i de cara a les escaletes de missa, avall en força i de cara a la remulla pensan en lo punt conflictiu però ara si i sense parar ni a dir amen, avall i de cara a les escales, me va falla lo paco que allí estava animan massa fort i me va ficar nervios, però jo avall i en arribar a la canal comentari molt satisfactori de la baixada aixo ja estava fet. Però faltava algo per a fer, lo mosset, si si omplir la panxeta avanç de comença en serió, però va ser lo pijo mumen per a l'afició lo millo per a mi, que era quan tothom s'esperava antes de la realitat però los vaig dixar en la intriga me sap mal havia d'esmorzar. Això ja estava en marxa, ara si que estava nervios me tremolava tot, i damun en fallos informatics que l'espera encara se va fer més llarga, pero quan va arribar lo meu mumen jo allí estava preparat i 5 ... 4 ... 3 ... 2 ... 1 ... i avall com un loco cap aqui cap allà i en arribar al carrer del mecànic 1ers crits LO PAAAAUU noooooooo aixo noooo si estava nervios encara mei vaig ficar més, 1er bot perfecte, 2 bot perfecte i 3er bot impecable (jejejeje) i avall i la gent miral i ja pensava calleu perfavor que no veieu que me fico nervios, però dedico una derrapada als fans i avall per les escales, cap aquì cap allà i en se la remulla les cames ja no les aguantava, les escales de la maruja, ara si que no podia falla, i perfecte avall, i avall, i avall, i arribada a la canal entrada al bancal i ben satisfet 1min 59seg era perfecte per a mi, comentari i amun i amun en busca de la 2ona baixada, encara que la espera se va tornar a fe llarga, los nervis se van torna a apodera del meu cos, encara que ara u vaig sabiguer superar.2ona baixada oficial: no i a massa que conta va ser igual que la 1a exepte que vaig millorar la baixada 2 seg. i que al final me vaig emporta una valla de protecció sense consecuencies. despues de tot aixo cap a la plaça a recolli un petit obsequi per aver participat i a dina i a descansa. per la tarde sessió suau de circo acompanyat per la novieta jejeje. en definitiva amics personalment experiència per a repetir i per anar a provar a algun altre puesto. la recomano a tothom, atrevius es fantastic tot lo que sens damun de la bici en lo mumen de la baixada, espero que l'any que ve u tornon a fer i puga avei algun corredor local més.
P.D. a vorem si esta crònica se penja quan toca que aixo es un caxondeo i per cert gracies a tots los que van ànima però la pròxima vegada no crideseu tant que ara ja sabeu que me fico nerviosisim. hasta la pròxima, suposo que anireu algú a tivissa "a correr".

2 comentarios:

Pauet i Juan dijo...

Osita kin paio, diu que caxondeo en lo de penjar les cròniques... ke sabesseu que no fa ni 3m ke m'ha enviat lo correu i ja està penjada, les fotos les ti lo pablo, ja li diré que les penjo ell.
A Tivissa... tremolo si no me poso les piles..
PD: tins los collons ben posats eh noi, jo soc incapaç de fer això en la bici.

Anónimo dijo...

Eihhh! Que tal, com esteu? Al paulsdigital el Jaume ha penjat un munt de fotos, quasi 200 i són boníssimes.
Una cosa per al Pau, estic a punt de comprar-li una bici al Ferran. Està tot engrescat que vol anar per eixos pobles a córrer, és a dir que, si no es repensa i se’n farta abans d’hora, l’any que ve potser hi haurà, com a mínim, un altre corredor local.
A veure aquesta societat esportiva si s'anima a patrocinar... camisetes al menos.
Au… Salut!!!

Mingo